26 Aralık 2008 Cuma

UMUTSUZ DOTACININ ŞİİRİ

Dota oynuyorum dota
6 GB oldu bu kota
İlk paranı verirsen bota
Mahkumsun first blood’a

Actiona girdim adam aldım
100 can kaldı topuk yaptım
Tamam dedim şimdi kaçtım
Zeus varmış ağalar

Help dediler yardıma gittim
Hook attım yanıma çektim
O kadar koştum ettim
Meğer ilizyonmuş ağalar

Tek gördüm dalıverdim
Tuzakmış kaçıverdim
2 koydular yatıverdim
Ne çok kasmış bunlar ağalar

Natural kasar dururum
Kestilermi kudururum
Blood ulti atınca hemen dururum
Öldüm sanırsam ağalar

Rikiyle suda koşanda
Ulan herifler roshanda
Gelmezseniz buraya şuanda
Kesicekler ağalar

Oyun kasıyor delay varmış
Bakarım altta açık bir şeymi kalmış
Alt tab yapıp dönünceye kadar
Ölmüşüm bile ağalar

Adam hadi yaralım derken
Dedim oğlum daha erken
Tam host lag yapıyor derken
Oyundan düştüm ağalar……….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder